Změny v placení stravného

Rozbalte si informace



Od nového školního roku dojde ke změnám v placení obědů.


Vážení rodiče, 

od nového školního roku 2025/2026 zavádíme způsob úhrady stravného ve školní jídelně pouze formou inkasa. Nově se mění frekvence plateb. Platby za stravné budou podstoupeny dopředu, vždy k 15. dni v měsíci, pro měsíc následující. Tzn. pro školní rok 2025/2026 bude první inkaso staženo 15. srpna na měsíc září, 15.září na měsíc říjen, atd,..

Tímto chceme předejít případným dluhům, které se bohužel v minulosti objevovaly.

 

 

Kdo má již inkasní platby zařízené z minulého školního roku, tak v takovém případě se nic nemění. Jen Vás prosíme zkontrolujte, zda máte nastaven dostatečný limit cca 900,-Kč/žák

 

Kdo zatím inkasní platby zařízené nemá, postupujte prosím následovně: 

 

Jak inkaso nastavit?

udělte souhlas ve své bance. Můžete to zařídit osobně nebo online v internetovém bankovnictví. 

Nastavení inkasa

1. číslo účtu: 22 07 88 274/0300

2. nastavení finančního limitu 900, -Kč/ žák

3. frekvence stažení 1x za měsíc (inkaso bude staženo k 15. dni v měsíci na měsíc následující. Tzn. pro školní rok 2025/2026 bude první inkaso staženo 15. srpna na měsíc září. 15.září na měsíc říjen atd,..).

4. variabilní symbol je osobní číslo žáka, které má uvedeno na portále strava.cz(Novým žákům, bude osobní číslo zasláno emailem ). 

5.KS:  0308

6. datum splatnosti nevyplňovat!

Po udělení svolení k inkasu ve Vaší bance, Vás poprosíme o vyplnění dokumentu povolení inkasa viz příloha a jeho naskenování a zaslání na email: ekonom@zslinecka.cz případně osobně zaneste do školy, nejpozději však do pondělí  08.08.2025. Jinak bychom nemohli inkasní platbu pro měsíc září 2025 provést. Velice děkujeme za součinnost a tím pádem i zajištění hladkého průběhu stravování Vašich dětí.

.......................................................................................................................................

děkuji Tereza Hamáčková

Přihláška ke stravování

Souhlas s inkasem