Od nového školního roku dojde ke změnám v placení obědů.
Vážení rodiče,
od nového školního roku 2025/2026 zavádíme způsob úhrady stravného ve školní jídelně pouze formou inkasa. Nově se mění frekvence plateb. Platby za stravné budou podstoupeny dopředu, vždy k 15. dni v měsíci, pro měsíc následující. Tzn. pro školní rok 2025/2026 bude první inkaso staženo 15. srpna na měsíc září, 15.září na měsíc říjen, atd,..
Tímto chceme předejít případným dluhům, které se bohužel v minulosti objevovaly.
Kdo má již inkasní platby zařízené z minulého školního roku, tak v takovém případě se nic nemění. Jen Vás prosíme zkontrolujte, zda máte nastaven dostatečný limit cca 900,-Kč/žák
Kdo zatím inkasní platby zařízené nemá, postupujte prosím následovně:
Jak inkaso nastavit?
udělte souhlas ve své bance. Můžete to zařídit osobně nebo online v internetovém bankovnictví.
Nastavení inkasa
1. číslo účtu: 22 07 88 274/0300
2. nastavení finančního limitu 900, -Kč/ žák
3. frekvence stažení 1x za měsíc (inkaso bude staženo k 15. dni v měsíci na měsíc následující. Tzn. pro školní rok 2025/2026 bude první inkaso staženo 15. srpna na měsíc září. 15.září na měsíc říjen atd,..).
4. variabilní symbol je osobní číslo žáka, které má uvedeno na portále strava.cz ! (Novým žákům, bude osobní číslo zasláno emailem ).
5.KS: 0308
6. datum splatnosti nevyplňovat!
Po udělení svolení k inkasu ve Vaší bance, Vás poprosíme o vyplnění dokumentu povolení inkasa viz příloha a jeho naskenování a zaslání na email: ekonom@zslinecka.cz případně osobně zaneste do školy, nejpozději však do pondělí 08.08.2025. Jinak bychom nemohli inkasní platbu pro měsíc září 2025 provést. Velice děkujeme za součinnost a tím pádem i zajištění hladkého průběhu stravování Vašich dětí.
.......................................................................................................................................
děkuji Tereza Hamáčková