Ve čtvrtek přinést knihu pohádek. Do konce března mají mít děti přečteno alespoň 10 klasických pohádek.
Příští týden budeme v matematice potřebovat kružítko, při pracovních činnostech bavlnku, jehlu (silnější, tak aby do ní šla navléknout bavlnka) a kousek látky (přibližně formátu A4).
CO SE UČÍME TENTO TÝDEN
ČESKÝ JAZYK
Určujeme slovní druhy, ROD a ČÍSLO u podstatných jmen. Učíme se určovat PÁD u podstatných jmen. Do pátku mají děti umět pádové otázky zpaměti (viz nalepený přehled v malém sešitě z ČJ). Procvičujeme psaní y ve vyjmenovaných slovech po B, L a M a slovech k nim příbuzných. Ke konci týdne začneme probírat vyjmenovaná slova po P.
Pracovní sešit: str. 16 - 17
Interaktivní učebnice - str. 70 - 73
Určování pádů trénujeme také zde :) Pády podstatných jmen
MATEMATIKA
Učíme se sčítat trojciferná čísla písemně "pod sebe", opakujeme zaokrouhlování číslel do 1000 na desítky a stovky, řešíme slovní úlohy. Učíme se, co je kruh, kružnice. Opakujeme násobilku (píšeme pětiminutovky) a sčítání a odčítání pod sebe.
Pracovní sešit Matematika 3 - II. díl: str. 1 - 2
Učebnice Matematika 3 - 2. díl: str. 35 - 39
PRVOUKA
Učíme se o lidském těle - o orgánech a smyslech, o tom, jak pečovat o své zdraví.
Pracovní sešit Já a můj svět: str. 61 - 62
Interaktivní učebnice: str. 67 - 69